Søk i denne bloggen

tirsdag 23. august 2016

Ny blogg, litt annen vinkling

Det å finne en måte å skrive på som ikke støter, passer de rundt deg og som likevel gir meg det jeg liker ved å skrive blogg er en balansegang. Derfor er det perioder med prøveing og feiling. Jeg har lenge tenkt å rydde opp, men kjenner det er lettere å starte på nytt. Den andre vil "vaskes" og fases ut. 

Jeg bruker flere sosialemedier. Facebook, blogg og instagram. Jeg prøver til en viss grad og skille disse. De har forskjellige tilskuere, og jeg synes selv det er kjedelig å se de samme bildene i alle forumene. Før var jeg en racer på å oppdatere statusen på facebook, men så hadde jeg så mye på hjertet at jeg trengte å skrive det et annet sted. Der må folk også oppsøke det selv, mens på face får man det "slengt" i trynet. 

Jeg har egen side på face som tar for seg mat, min egen profil styrer jeg jo selv hvem som ser hva. Jeg har flere "grupperinger" og det er MYE som kun er for de nærmeste.

Jeg er en person som deler mye, likevel ligger vel kun 25% av "livet" mitt på bloggen. De som snakker med meg i levende live, ser at det er MYE som holdes utenfor. Likevel skal det passe for de rundt at jeg blogger og innimellom må man inngå komprimisser. 


Det bor en "kikker" i oss alle, man lurer på hvordan andre gjør det og har det. Jeg sitter jo ikke på svaret, annet en hvordan jeg/vi gjør det og har det. Balansegangen mellom å dele noe, og for mye er ikke alltid så lett å finne. Jeg kommer i allefall til å prøve. Jeg kommer til å "ta med" gamle oppskrifter og innlegg, og merke de med gammelt. Nye er på vei!

Så får vi se om det fungerer for meg og de rundt meg. Velkommen til bloggen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar