Søk i denne bloggen

tirsdag 30. august 2016

Kokoslapper

Prøvde meg på en ny oppskrift til lunsj i dag funnet på denne hyggelige bloggen.
Min verden i bokstaver

Kokosmel får du kjøpt på helsekosten, det er ganske dyrt tror jeg betalte 149 for en pakke. Kokos mel inneholder 4 g karbohydrater pr 100 g sunne fettsyrer og mye fiber. En god del av baksten i boken Fristende lavkarbo er basert på kokosmel, så det er ingen dum ting å ha i skapet.



Oppskriften ble:
2 egg
2ss rømme
4ss kokosmel

I hennes oppskrift var det søtstoff som jeg valgte å sløyfe. Stekes i smør. De ble ganske tykke.




Jeg spiste de med smør, jordbær og sjokoladepålegg søtet med tagatese.

Personlig synes jeg de lappene jeg lager med cottage cheece smaker bedre, oppskriften på de finner du her :Lapper
 Uansett bloggen hennes er verdt et besøk, og lappene gikk ned de. Godt med litt variasjon.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar