Søk i denne bloggen

tirsdag 30. august 2016

Lavkarbopannekaker

Disse har jeg tatt fra LCHF-bloggen: den siden kan virkelig anbefales er sååå fresh og fiiiin.

http://lchf-bloggen.blogspot.no/2011/11/lavkarbo-amerikanske-pannekaker.html

4 egg
1 pakke philadelfiaost
3 ss sukrin
1,5 ss fiberhusk
1 ts bakepulver.

Jeg brukte blender og kjørte røra jevn og fin.
Stekes i smør!

Disse likte både sønnen min og mammaen min, og mammaen min er vel den verste å tilfredsstille.  Olde spiste de også, men hun er fra før krigen så hun spiser alt.



Sønnen min spiste de riktig nok med skrekk produktet Nugatti, jeg tror faktisk det var sunnere med palemfett.. vel det er bedre med DISSE pannekakene med Nugatti, en vanlige tror nå jeg. For den som liker syltetøy, så synes jeg surkin fungerer utmerket til rørte bær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar