Søk i denne bloggen

onsdag 31. august 2016

Hverdagslykke

Gammlet/omplassert innlegg, verdt å repetere!



Hverdagslykke, er å smøre matpakker, sende med epler, oppskjærte jordbær og skrelte gulrøtter. Da sender jeg lykken videre, for jeg vet om en som blir så glad når han åpner boksen sin og ser den er full av jordbær. En annen som blir glad når hun kan spise et eple i "lillefri".

Hverdagslykke er nyoppredde senger, med rent sengetøy, og åpent vindu.

Ryddig hus, og stearinlys om kvelden er også hverdagslykke.

Lage vafler som ungene elsker er hverdagslykke, at vafler av fullkorn og med stevia kan gjøre lykke, og gi mette mager.

Hverdagslykke er å ha en rosa moët (champagne) liggende i kjøleskapet, bare sånn i tilfelle.

Hverdagslykke er takknemlige mennesker, som gir deg komplimenter.

Hverdagslykke er å stå i kassa på rimi med en gutt foran seg som pluteslig mangler 20 kr,  som du fisker raskt ut av lommeboka og betaler kassadamen.

Hverdagslykke er også følelsen av å kunne hjelpe til og være snill. Passe noens hunder, fore noens hester, klippe noens plen.

Hverdagslykke er å kunne sitte i en stol i sola med nesa i været, og ikke gjøre noen ting.

Hverdagslykke er å fikse mat til noen du vet ikke har hatt tid til å lage seg matpakke.

Hverdagslykke er å drikke vin på en torsdag, med gode venninner.

Hverdagslykke er å få en tekstmelding der det står : "jeg elsker deg, bare så du vet det"

Hverdagslykke er å ha en super treningsøkt med høy intensitet, med deltakere som gir alt på timen min. Endorfinlykke.

Hverdagslykke er når vinden blåser, regnet spruter, og strømmen går, og man må lese for ungene i lyset fra et kubbelys.

Hverdagslykke canada goose jakka og kåpa mi, som varmer meg uansett hvor kaldt det måtte være.

Hverdagslykke er å se en elgku på et jorde med to kalver, eller en rådyrbukk uten for stuevinduet.

Hverdagslykke er å holde den nybada sønnen min i håndkle på fanget, mens han nyter å være "baby" og ser meg dypt inn i øynene.

Hverdagslykke er spise en middag ute med kjæresten, kan være enkelt også, som pizza i bilen en regnværsdag.

Hverdagslykke er å få servert kjøttkaker av mamma en gang i uka.

Hverdagslykke er å bli vekket med en kopp te på senga.

Hverdagslykke er tur med hundene i skogen.

Hverdagslykke er å svømme med dattern min.

Hverdagslykke er se fisk i bekken!

Hverdagslykke er gamle sanger som får frem gode minner.

Hverdagslykken er selve livet, den er over alt, du må bare se den!

BE HAPPY.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar