Søk i denne bloggen

tirsdag 31. januar 2017

Gode alternativer, frokostblanding





Frokostblandingen ble GOD! 
Ja den inneholder mer karbo en det jeg pleier å spise, men den er spekket med næring, sammenlignet med mye av det andre man finner. Tyrkisk eller gresk yoghurt og litt "frø" blir et langt bedre alternativ en God morgen yoghurt. Jeg er ikke så glad i yoghurt, men bringebær eller vaniljekesam var super godt. 


Jeg tok med noen porsjoner til kursdeltakerne mine også. En av de hadde gått ned noe vanvittig. Den største endringen han hadde gjort var å kutte ut Pepsi Max, og drikke mye vann. 

Det neste ukesoppdraget var å kutte både sukker og kunstig søtstoff. Han gjorde cold turkey, og droppet det fra dag EN. 

Jeg derimot, er på min første dag uten Redbull, kunstig søtning og raffinert sukker. 

Noe kroppen etterhvert kommer til å sette pris på. Sette av tid til trening er også en del av oppgaven. Jeg har satt av tid til sprang, yoga og svømming. 




La deg inspirere til en mer næringsrik frokost. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar