Søk i denne bloggen

onsdag 1. februar 2017

Rødbete og feta

Jeg fortsetter utprøving av Berit Nordstrand sine oppskrifter. I dag ble det en rødbete og feta sak. Jeg har absolutt ikke hatt er forhold til rødbeter før, men nå har jeg altså kjøpt den andre posen med disse knallrøde grønnsakene. Brukte det som forrett til nakkekoteletter med stekt løk og kålrotstappe. 



Fokuset er å øke inntaket av grønnsaker, og inntaket av andre nyttige saker. 

Et par oppskrifter i uka har jeg som mål. 

Den ene kursdeltakeren hadde en heftig vektnedgang første uka. Den største endringen han gjorde var å ta trappa i stedet for heisen, gå av T-banen et par stasjoner før, og det aller viktigste tror jeg: kutte ut Pepsi Max. 

Han har også begynt å teste noen av Berits oppskrifter. Dem er det MANGE av. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar