Søk i denne bloggen

mandag 14. mars 2022

Bikinisesongen 2022.

Altså, nå blir det rev i seilene. Vekta har krøpet oppover, og den skal nedover igjen før sommeren. 
En annen ting jeg skal ta tak i er fettsyrebalansen. Jeg har «alltid» vist at omega 3 er viktig, og at de fleste får i seg alt for mye omega 6 i kostholdet. 

I Norge er fordelingen 1-12 med omega 6 i favør. 
Jeg tok en blodtest og hadde 1:18. Det er OVER sittet dårlig det!

Jeg kan skrive milevis om omega 3 og 6 men det viktigste å vite er at de må tilføres gjennom maten, og at du må vel spise sånn 2 kg villaks i uka for å få i deg nok. 

Jeg spiser jo ikke fisk en gang. 🙈
Og ikke har jeg spist omega 3 på lenge. Litt fordi det er dyrt om det er bra, og hva er egentlig bra? 

Vel en del av denne helsereisen blir også å få en bedre fettsyrebalanse og lavere vekt. 

Det tar minst 120 dager å få en bedre verdi i kroppen 





Så nå blir det omega 3 tilskudd, vitaminer og prebiotika. Samtidig skal vekten ned på kroppen. 

Veldig spent på om det merkes forskjell på kroppen etterhvert som jeg fyller på med bla Omega 3. 

Kunnskapen min er der hvor jeg tror på viktigheten og det er jo gøy å teste verdiene. 120 dager etter at man startet med tilskudd, kan man teste igjen. 

Zinzino har jeg blitt tilbudt i åresvis, jeg kjenner flere lojale kunder, både leger og andre helsefolk. Etter å ha fått en av produktene av en lege da jeg syntes Coronaen dro ut, og ble bedre innen et døgn, tenkte jeg at NÅ, skal jeg bruke disse produktene selv. 

Jeg anbefaler de gjerne videre, men har ikke egenerfaring enda. Teorien bak det står likevel støtt. 


Så nå skal både vekta og fettsyrene i balanse før sommeren. Vil du være med? Y

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar