Søk i denne bloggen

onsdag 30. mars 2022

Bikinisesong dag 10.

Dag 10 har jeg spist langt mere en jeg forbrenner. Uka har vært for hektisk. Ingen egentid og «noe» som skjer HELE tiden. Jeg er fysisk avhengig av å være alene, få «vasket» hjernen, lade opp. Jeg er jo supersosial, men kjenner at jeg trenger mye tid for meg selv også. 

I dag sto jeg opp 06.30 som gjør vondt i B-menneskesjelen. Jeg var på minus allerede. Vi skulle i Tingretten med skolen i dag. Det er jo spennende. Før lunsj hadde jeg trykket i meg to nutrilett Fudge barer. Riktig nok bare med 2 g net carb og 125 kcal hver seg. Når lunsjen kom var jeg utsultet. (Jeg som vanligvis holder til 14-15 tiden uten mat. Kjøpte husmannknekkebrød, Norwegia, roast beef og majones. Klemte innpå to knekkebrød. Da er jeg oppe i 20 g karbo allerede til lunsj. Så hjem og spise restelasagne. Måtte sove 1 time, så ut å ha gårdsaktiviteter med noen barn. Så skulle jeg hente noe for mamma. Vel hjemme, i 21 tiden er jeg sliten og lei. Jeg blir utladet av å ikke ha tid hjemme. 
Da ble det 5 små kjeks med Brie, og 2 porsjoner lasagne, ja og 40 g 86% sjokolade på senga 🙈🙈🙈🙈.

Ja et glass vin ble det også. Det var slankedagen som det. 

Ny dag i morgen. 🙏💪🏻Og da skal jeg fylle batteriene mine med egentid og turer med alle pelsbarna. 🐶🐴❤️


Hadde ingen bilder fra i dag… men vel så aktuelt ✌🏼

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar