Søk i denne bloggen

søndag 27. mars 2022

Bikinisesongen dag 7

Startet med to knekkebrød (hadde ikke rugsprø) ca 15 g karbo der. 


I dag var det i alle fall rydding. Alpakka, kaniner, hest og katten fikk rene «doer». Sluket på badet ble også tatt 🤮🤮🤮.

Ørten maskiner til vask, dyner og puter bort. Bare små og store ting folk ikke legger merke til. Ble en ridetur da… og middag til alle. I dag var jeg mye mer fysen så lagde lchf vafler til kvelds og trøkte i meg en sjokolade. Alt lavkarbo da, men tror ikke jeg er minus så mye kalorier i dag 🙈🙈🙈.

I morgen skal jeg veie meg. Tror ikke det er enormt, men er i ketose, har grei energi, så nå er det bare å øke på med trim 💪🏻




Minto på tur ❤️

Lavkarbovafler. Dette var ikke min favoritt. Har smakt bedre. 




Og denne snuppa som også ville ha vafler 🐶✌🏼🙏.

En uke unnagjort. Ketose og et par kg er håpet. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar