Søk i denne bloggen

torsdag 24. mars 2022

Bikinisesongen dag 4

Ikke så bra i dag. Kun drøyt 3000 skritt. I dag har jeg besøkt Faun Farma som produserer flere av produktene til ZinZino. Easylife og Proteinfabrikken får også produkter der fra. Jeg er ikke sååå interessert i hvordan piller blir laget og pakket, men jeg liker at det produseres i Norge og skaper norske arbeidsplasser. Det er bra! 


Lunsjen var bra i dag. Men 12 så litt «tidlig». 




Hjemme spiste jeg i dag litt lite før jeg dro på et treff med litt alternative venner. Var hjemme 9 og 9 timer mellom måltidene ble litt mye. 

Det ble to rugsprø med ost og spekeskinke, 50 g 86% sjokolade, et halvt glsss rødvin og 2 jordbær 🙈😅

Tipper jeg ligger under 1500 kcal i dag likevel. 

Mere aktivitet og mindre mat i morgen. 💪🏻

Svarer på blodanalyser på folk som har testet seg kommer daglig. 

Her har vi 21:1 (jeg hadde 18:1) og da er det STORE sjanser for at man vil få en merkbar helsemessig forbedring ved tilførsel av omega 3 🙏.





Blir veldig spennende å følge disse menneskene på sin helsereise! 

Ikke minst min egen. 💪🏻💪🏻💪🏻






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar