Søk i denne bloggen

mandag 21. mars 2022

Bikinisesongen 2022, starten.

En uke senere er jeg i gang. Hva jeg veide sparer jeg til jeg har kommet i mål! Planen min er som følger: en uke i ketose på mat, for så å kjøre 1-2 uker med kosterstattere. Jeg vil ha resultater, raskt. Denne uken har jeg ikke fokus på vektnedgang, men å komme meg av sult og fysenhet. Derfor har jeg i utgangspunktet ingen mengdebegrensing, bare karbohydratbegrensing. Jeg prøvet selvfølgelig å spise «minst mulig» men orker ikke slåss mer en jeg må. 



Jeg har allerede gått en tur i dag. Snaue 7000 skritt. Skal ha sykkeltime etterpå, så glykogenlagrene får kjørt seg. Jo fortere de er tomme jo bedre. 

Meal-prep er også viktig:



Porsjoner med omeletter, gjør hverdagen enklere. Bruker Lifesum for å ha en vis ide om kcal og karbohydrater. En halv form inneholder 4,5 g karbo og drøye 300 kcal. 
Nice! 

Det er kvelden som er utfordringen, men så snart jeg snur hjernen til at «det er verre å være tykk en sulten» så går det på et vis! 
Jeg skal i et bryllup i sommer og vil føle meg vel både i bikini og i kjoler. Har ingen hårete endemål sånn sett. Jeg slår et slag for «mammakroppen» bare en litt lettere utgave av den i denne omgang 💪🏻.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar