Søk i denne bloggen

mandag 2. mai 2022

Bikinisesongen, tilbake til start

 Altså det gikk veldig fint til litt ut i påsken, ikke så ille da heller. Sjokolade og vin ble det, men så havnet jeg på brødkjøret. Enormt stressende hverdag, gjorde at jeg var kronisk sliten, stressa og sulten. Så jeg er sikkert tykkere på midten en da jeg startet. 

Og nå da, hva nå? Ambivalent. Jeg kjøper sukkerfri godteri, melkesjokolade og 86%. Jeg kjøper druer, grønnsaker, og kjøtt. 

Skal jeg gå lavkalori, lavkarbo? 

I dag ble det som følger. 2 ostepølser med lompe til lunsj, 50 g melkesjokolade, og salat med feta og oksestrimler til middag. Ok, helt ok. Der jeg er nå. 

Jeg har laget meg tyrikål, som jeg kan spise på jobb i morgen. Prøve å komme meg av kjøret. Jeg trives ikke sånn det er nå. 
Stresset må også ned. Blir ikke tynnere med enorm kortisolproduksjon. 

Jeg kan altså ikke helt dele strategien jeg går for. Men det inkluderer ikke brød. Jeg har lyst til å trene litt mer også. Svømming, gå og ja til og med løpe er håpet!

Men hey vi gir oss ikke. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar