Søk i denne bloggen

tirsdag 24. mai 2022

Lavkarbokake og muffins fra Fristende Lavkarbo

 Det går litt av og på dette kostholdet, selv om jeg per definisjon spiser mindre karbohydrater en gjennomsnittet. Jeg spiser sjelden brød, lite pasta, poteter og ris. 

Nå vil jeg prøve å være litt ekstra flink. Ikke for det, jeg synes kroppen har det desidert best på mindre karbohydrater. Nå er livet såpass hektisk at jeg har lite med viljestyrke. Da må jeg kompensere med litt lavkarbosøtt, for ikke å ramle i sukkergryta. 




Fristende Lavkarbo er en av de bedre bøkene. Der får du "alt" av muffins kaker mm. 

Første runden bakte jeg en sjokoladekake, og noen muffins. Med tilhørende vanilje og jordbærkrem. 





Kremen kan jeg "maule" når jeg er fysen. Både alene og som topping på kaka eller muffinsen. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar