Søk i denne bloggen

torsdag 10. november 2016

Thailand, vinter, snø og soldrømmer.

http://vg.no/annonsorinnhold/ving/artikler/thailand/

Kulda har kommet, og snøen har lagt seg.  Da jeg var hos hudpleieren tidligere i dag, spurte hun om mitt favoritt sted. Jeg ble litt svar skyldig. Jeg har vært så mange fine steder at jeg har ikke EN favoritt. Et sted vi dog har vært mange ganger er Thailand. Der har jeg nå vært 6 eller 7 ganger. Det eneste jeg bekymrer meg over der er box jelly fish. Når sant skal sies så hører vi ikke ofte om den. 

Thailand er varmt, billig, trygt og vakkert. Det ER en av favorittene. Nå finnes det helt klart finere steder en Thailand, og har du tid og mulighet så finnes det mer spennende steder, men for oss som ofte bare har en uke til disposisjon, så er det nesten perfekt. 

Det koster 10-20 kr for en matrett, 50-80 kr for en times massasje, solen skinner, folk er høffelige og muligheten mange. 


Linken over synes jeg var fin og informativ. 

Hvor går din neste reise? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar