Søk i denne bloggen

fredag 25. november 2016

Lavkarbo... pepperkaker

Jeg jakter jo hele tiden på gode erstatninger. Det er er ikke mange ting som kan måle seg med sukker og hvetemel...

Det finnes selvfølgelig noen unntak, disse pepperkakene var ikke en av dem. Jeg hadde alt jeg trengte. Det var litt derfor jeg valgte å bake de, ja også var de både glutenfrie og sukkerfrie.

De går på et vis med, men veldig gode ble de ikke. Deigen derimot smakte bedre en sluttresultatet. De ble fryktelig tørre.
Funksjonellmat, pepperkaker

En blanding av søtstoffer er stort sett et must for et godt resultat. Det siste jeg har kjøpt er fibersirup. Den smaker ganske så godt, og det blir spennende å teste flere oppskrifter. For det eksisterer gode lavkarboting, og de skal jeg finne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar