Søk i denne bloggen

søndag 13. november 2022

November den 8.

Fortsatt grått og regn, fortsatt vondt i hodet. Ut på tur på våte stier for å få luftet pelsbarna. 



Tåka hang godt oppe i lia, og den ellers så turglade Minto måtte overtales flere ganger for å fullføre «Kollarunden». 



Jeg fikk vært med på en ridetime også. 4.gangen jeg red Donna på banen, men sånn utenom at jeg ikke «kan» noen dressurøvelser 🤣🙈, så gikk det egentlig ganske bra! 



Brukt kroppen nok i dag. Litt kranglete rygg, er det ikke det ene så er det det andre ✌🏼. 

Humøret står seg bra, påtross av regn og søle. Jeg tror det at jeg holder i gang, både meg selv, hunder og hester hjelper stort. Man føler at man er «flink», og jeg får jo god samvittighet når vi alle har fått brukt oss. 

Dagens vitamin er B3. Veldig spennende. Da jeg brukte Fitline sine produkter (som jeg også har vært veldig fornøyd med, elsket jeg Activizer, som inneholder Niacin, eller B3. Tar du litt mye opplever man en flush, der huden blir rød og kan klø litt. Jeg elsket følelsen, for da viste jeg at kroppen tok det opp. 

Det anbefales lite tilskudd i dagens samfunn, og det kan tenkes at det ER nok mengder av de fleste vitaminer i maten vi spiser. Likevel er det opptaket ditt som gjelder, ikke hvor mye du får i deg. Derfor ta blodprøver, er ikke kroppen på topp, få hjelp av en funksjonell lege som brenner for bedre helse via vitaminer og mineraler. Tilbake til B3: 









Vitaminer og mineraler burde vært brukt langt mer i behandling i dag. Både for fysiske og psykiske lidelser. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar