Søk i denne bloggen

lørdag 5. november 2022

November den 5.

For 19 år siden ble jeg mamma. Altså det er lenge siden, men føler meg ikke 19 år eldre. Jeg har faktisk nye bedre helse nå, en da jeg var 22. Jeg slet med prolapser, mye mer migrene og astma og allergi. 
I dag er jeg prolapsoperert, har ikke lengre astma, denne sommeren hadde jeg knapt allergi (takket være omega 3) og jeg har mange færre dager med migrene 🌟💪🏻. 

Det har selvfølgelig blitt gjort en del endringer når det gjelder helse og livsstil på de årene. 

Det har regnet i dag også, og jeg våknet igjen med ganske vondt i hodet. Men hester og hunder ble luftet etter å ha servert kake på senga 🎂.





Det ble faktisk en rolig gåtur i skogen også, etterpå. Stiene er fulle av vann og det flyter over alt. 



Fikk startet så vidt med noen julegaver i dag. I år vet du, da skal vi være tidlig ferdig 🤣🤣🤣. Hussysler var det ikke overskudd til. I dag måtte det porsjoneres ut. 

Dagens mineral er magnesium. Jeg tar gjerne ekstra av det ved hodepine. 





De fleste vil nyte godt av magnesium tilskudd. Sjekk multivitaminen din, hvor mye den inneholder. 

Anbefalt dose i Norge er :


Mange anbefaler større doser en dette. Svetter du mye forbruker du også mer. 

Ja november er i gang. Keep it up 💪🏻💪🏻💪🏻

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar