Søk i denne bloggen

mandag 16. mars 2020

Corona frihelg

Vel denne helgen er jo ikke noe lengre en andre helger, og jeg merket et mindre «stress». Mandagen blir jo bare en forlengelse av helgen. Litt sliten faktisk, roer ned tempoet, men samtidig veldig rastløs. 

Såååå da ble det litt kjøkkentjeneste. 


Lasagne er godt til middag og som rester, proteinbrød er kjekt å ha, ostemuffins er gode til lunsj dagen etter. 

I tillegg lagde jeg kjøttdeig og spagetti til ungene. Nok til at det er lett å varme seg rester av dagen etter. 

Noe av det som tar «lurven» av meg er å lage og rydde bort etter mat flere ganger hver dag. 
Det er noe av det jeg blir mest lei!
Ferie for meg er å sove lenge og slippe kjøkkentjeneste. I tilfeller som dette blir det plutselig mye kjøkkentjeneste. 

Vel benken er ryddet, og den indre uroen fikk litt utløp. 

Nå vil jeg bare bli «ferdig» med å rydde oppe. 

Hjemmeskole var ikke så lett som ungene hadde trodd så litt utfordrende er det å gjøre det på denne måten. 

Men litt hver dag, og ta det med ro er målet mitt nå. 
Dette kan bli bedre en ferie 🙏

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar