Søk i denne bloggen

lørdag 16. mars 2019

Mammakroppen

Jeg nærmer meg førti. Skrekk og gru! Voksen? Gammmel? Rynkene kommer, puppene siger og man blir liksom litt «slappere i fisken»

Etter en ryggoperasjon i 2016 og med prolapser i både rygg og nakke har trening nesten vært totalt fraværende. Ja jeg svømmer 1000 meter på under 30 minutter og rir. Trente hos fysioterapeut, men hard-core-blodsmak-i-munn-trening har jeg ikke gjort på lenge. Vekten er nokså stabil. Men spensten blir borte. 


Er det viktig? Viktig er å føle seg vel. For meg går det helt greit selv om jeg gjerne skulle vært 5-7 kg lettere. 

En ting som ER viktig er at sønnen min synes jeg er en av de flotteste damene i verden. Det tenker jeg faktisk er bra. Fordi jeg har en helt vanlig kropp, med litt lange pupper, strekkmerker og noen kg ekstra. Enda så er den topp. 
Det et rett og slett en mammakropp!

En kropp som for all del har forbedringspotensialet til tusen, men som i dag holder i massevis. 

Å bli så voksen at dette er «godt nok» er deilig. Det utelukker ikke heftige slankekurer 😅og skikkelig fokus på trening i ny og ne! 

Når det er sagt vil jeg slå et slag for mammakroppen 2019 

Myk, god, sunn og funksjonell. 







Cellulitter som omtrent.... veldig mange andre har 😎


1 kommentar:

  1. Du er flott som alltid. En kropp skal leve og det skal vises. Ikke se ut som plasthaug

    SvarSlett