Søk i denne bloggen

lørdag 9. april 2022

Bikinisesong 15-19

Fredags tacoen ble fredags biff. Entrecôte med blomkålstappe og ovnsstekt nykål, brokkoli og løk. 
Lunsjen hadde vært rugsprø med edamerost og majones. 


Lørdagen var på farten-dag, med hverken tid eller lyst til meal-prep. Da blir det ikke strikt. Lunsj, 2 grillpølser med lompe, middag: dobbelt Quarterpounder med glutenfrittbrød, som jeg tar av toppen på. Ikke no pommes frites!!! 

Kvelden endte på Trysil med et halvt glass rødvin, 20 g mørk sjokolade og litt baconsvor. 

86% sjokolade er min nødmat på farten. 
Synes likevel jeg er flink. Den fella mange går i, er at de spiser pølse og lompe eller burger med et halvt brød og tenker nå er det «kjørt» så da sklir man utpå. Alt hjelper. Hekt innpå og ta SMARTERE valg. 

Nå kjenner jeg at jeg faktisk har lyst til å trene. Svømme har jeg savnet men ikke kommet i gang med, men zumba og stram-opp, vil jeg også få til. Det tyder på et fysisk overskudd på tross av at jeg er superstressa og har alt for tett program om dagen. 

Det er ikke mange ukene til sommerferien så det hadde vært gøy om jeg kom igang. I påsken blir det nye tur på bena. Hunder til pass og båndtvang betyr mere turer på meg. 

Påskeaften er planlagt sprekk med ost vin og hva annet man måtte ønske å spise og drikke. Akkurat nå synes jeg ikke det er vanskelig å holde meg til lavkarbo ❤️🙏

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar