Søk i denne bloggen

torsdag 30. januar 2020

Qmax/Q96

Jeg har vært over snittet interessert i kosthold og helse og familien er storforbruker av kosttilskudd.
Det har alltid vært en konstant strøm av folk som vil ha meg til å selge «deres» produkter. 
Det er sjelden noe som imponerer meg, og som jeg kan gå god for å anbefale videre. 

Det firmaet har nå dukket opp: QScience

Jeg skal over en uke ta for meg en del av deres produkter som jeg virkelig kan anbefale. 

Er du interessert er det bare å logge inn på min side: 

Trykk buy/join og shopp i vei. Det lønner seg å kjøpe flere ting pga besparelser på porto ved større kjøp, samt at posten tar 299 pr pakke. Moms kommer også i tillegg. 

Det første produktet jeg vil skrive om er Q Max en videreutvikling av Q 96. 

Denne vitaminpillen finnes det 30 uavhengige forskningsrapporter på og den har fått fantastiske tilbakemeldinger på Amazone. 


Folk forteller om bedre hjernehelse. Angst depresjon og ADHD er noe av det folk mener disse vitaminene kan ha en positiv effekt på. 

Jeg var selv på et møte med folk som brukte bla disse vitaminene og det er noen imponerende historier. 

Produktet inneholder 36 forskjellige.vitaminer og mineraler, samt aminosyrer, i en form som gjør at kroppen tar de  lettere opp. 

Mange psykiske lidelser skyldes nettopp mangler på enkelte stoffer, og det er her Qmax skal være helt genialt. (skyldes lidelsene noe annet har de selvfølgelig ikke effekt på DET, men likevel opplever de fleste en forskjell til det bedre) 

Qmax review




Det er mange gode erfaringer på både psykisk og fysisk forbedring etter å ha startet med dette. 

Jeg har jo selv førstehånds erfaring på hva vitaminer kan gjøre med både nedstemthet og angst. 

De fleste i dag klarer nok heller ikke å spise optimalt, eller de sliter med dårlig opptak. 

Dette produktet har gjort mye med opptaket. Dette fungerer. 




Av alle vitaminer og kombinasjoner som finnes der ute, dette er det verd å prøve! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar