Søk i denne bloggen

lørdag 1. juli 2023

Tyrkia med baby 2

Fortsatt sover han hele natten 👶🏼🥰. Har aircondition på 23 grader. Til turen har jeg kjøpt ekstra solskjerm til vognen og en oppladbar vifte, genialt. 

Første dagen sov han 2 x 2 timer. 2 av de oppå meg. Men jeg fikk svømt 40 lengder i bassenget og solt meg litt så var strålende fornøyd. Han SOVNER ikke i vogna, men kan legges hvis han sovner i armene eller ved puppen 😅. Han bruker meg som smokk en sp lenge. 

Stedet her er privat. Gated comunity, og superstille. Det er folk her, men siden det er mest Tyrkere, så holder de seg inne på det varmeste. Vi, vi er ute. Det er skygge rett bak solstolene og vi har vært heldig å få vinden fra havet, så det har vært topp for en på 2 mnd også. 



Området er vakkert med hauger av frukttrær. Jeg kan godt ha feriehus her! Man blir ikke spontan med en liten en. Alt dreier seg om søvn, amming og minst mulig gråting… 

Vi tok en tur på kjøpesenteret første kvelden og det gikk ganske så bra. Men det går ikke unna… ammet vel 4 ganger på den turen 😅👶🏼🤣.
Temperaturen er fin og de er mange og gode butikker der.  

Så foreløpig er det deilig med ferie selv om mye av tiden blir tilbrakt i skyggen eller inne. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar