Søk i denne bloggen

søndag 23. juli 2023

Når man er litt lei

Jeg blir lei jeg også. Lei av rot, lei av å ikke få ryddet til jeg er fornøyd, lei av at jeg ikke kaster mer, for det kan jo tenkes jeg kommer til å trenge det. Og så er jeg lei knærne mine. Har aldri slitt med de. Men i fjor skjedde det noe og nå blir de bare verre jo mer jeg går. Var mye bedre etter 14 rolige dager i Tyrkia. Jeg kan ikke sitte på kne lengre. Å bøye de gjør drit vondt og jeg som er over middels glad i å være aktiv, sliter litt med at kroppen ikke virker optimalt. 

Så et par ekte i-landsproblemer der altså. Jeg får ryddet med Brot også, men det er så mye annet jeh også må rekke når han sover 🤪. 

Nei i dag ble jeg bare lei (meg). 
Vet ikke helt svaret eller løsningen for det er ikke en ting og dagen objektivt er hverken bedre eller dårligere en dager flest. Det er rett og slett bare en dårlig dag. 

Plan fot det er; husk omega 3 sink og jod i tillegg til de vanlige multi vitaminene. Tur i skogen hver dag, se på Netflix. Har satt øretelefoner på mobilen så jeg kam se Netflix mens jeg ammer. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar