Søk i denne bloggen

mandag 27. juni 2022

Ferien. 🌟🤡✈️🍇🚙😎

Du vet, den ferien. Da jeg skulle svømme minst 30 minutter om dagen, ta push-up og sit-ups, lage ny spilleliste til sykkeltimen, lese litt fag og blogge… skjedde jo ikke det 😅🤣🥴.

Jeg har svømt 45 min totalt… lest 1,5 bok, og thats it. 

Jeg har brukt en uke på å nærme meg uthvilt, men var ikke i «mål» da jeg dro hjem. Hodet har bare trengt ro… 
Lite grønnsaker, hvete hver dag… men stressnivået ER lavere selv om det ligger veldig latent. 

4 mennesker på tur med 4 forskjellige behov, og mitt behov om at alle skal ha det bra… å balansere det, det er en utfordring både praktisk og mentalt. Men alle var ganske fornøyde da uka var over… 
Vi var brune, noen opplevelser rikere, og jeg hadde endelig fått lest bok. 

Jeg skulle GJERNE hatt en uke til… 

Stedet er magisk. Jeg var der for første gang for 9 år siden. Mye har skjedd siden da, men stedet er magisk, billig og ganske «folketomt». Eller dvs det var folk i de 35 husene med 4 leiligheter hver seg, men Tyrkere ligger ikke å steker i sola midt på dagen. 

Dette er ikke er turiststed, det er et lite paradis. 

Jeg vil bare tilbake. Nå hadde vi venner både for voksne og ungdommer å være sammen med, så vi fikk både vært sosiale og i ro ❤️🙏🌟




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar