Søk i denne bloggen

onsdag 12. februar 2020

Jakten på en frisk kropp

Jeg tror alltid det er NOE som kan gjøres. Om det er angst, eller depresjon, migrene, eller ME, fibromyalgi eller psoriasis. 

Jeg tror ikke alle kan eller vil finne løsningen, men jeg har truffet uhorvelig mange som har blitt bedre etter en rekke endringer. 

Ta meg selv og sønnen min som er helt «avhengig» av store tilskudd med sink og B6 (p5p), ta alle de som har blitt «friske» ved å legge om kosten, alt fra migrene, psoriasis, overvekt, ADHD-symptomer, og kroppsmerter. 

Jeg har troen på en «ubalanse» når man ikke er frisk. Unntak er selvfølgelig mekaniske problemer/skader, men også her kan kroppen få hjelp. 

Som jeg har skrevet tidligere kan Hemp/CBd, hjelpe mot en rekke lidelser. (Smerte, angst, epilepsi osv)

Jeg har selv blitt kvitt inkontinens med fotsoneterapi, bekkenløsning med akupunktur, astma med akupunktur og kosttilskudd, angst med vitaminer, og søvnproblemer med Qscience full spektrum Hemp. 
Migrenen min liker ikke hvetemel, men ryggen måtte opereres. Når jeg fødte var det epidural som gjaldt, og har jeg vondt er jeg den første som tar smertestillende. 

Vel, i denne verden med skeptikere, leger, alternative, og et hav av kostholdsretninger og vitaminer, er det en dame jeg beundrer for sitt engasjement. 

Hun er ydmyk og kan innrømme feil, men hun graver og graver til hun finner svar. Hun har vært kraftig overvektig og har ADHD.

Hun legger logikk og biokjemi til grunn og har hjulpet uttallige mennesker. 





Hun har skrevet en rekke bøker. Lavkarbobøkene hennes er mine favoritter. Hun har også skrevet en fantastisk bok om energi-barn (ADHD) 





Siste innlegget hennes skapte storm da hun ville komme med råd til folk med ME. 
Hun tror nemlig alle kan bli friske :-) 

Det var det ikke alle som ville høre. Uansett bra dame. 

Hun har mye godt å komme med. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar