Søk i denne bloggen

søndag 2. februar 2020

Fullspektrum hemp ME

#Inneholder reklame for produkter av fullsmektrum hemp Qscience#

ME eller kronisk utmattelses syndrom er noe jeg ikke kan huske på 80 og 90-tallet. Det var noe kyssesyke og noe whiplas, men ingen som lå rett ut og var utmattet. Jeg har kjent flere som har hatt ME. Ingen av de tror JEG lider av depressjon eller andre psykiske lidelser. Ja det er klart man kan BLI deprimert når man er lenket til sengen, mens livet raser forbi på utsiden, men jeg er helt overbevist om at dette er noe fysisk. Veldig mange har hatt en infeksjon først som kyssesyke ol. Likevel, det er det mange som har hatt og holder seg friske.. så hva er greia? Faktum er at det ligger folk i alle aldre som ikke orker å komme seg ut av senga. Og legene vet ikke hva de skal gjøre.

Jeg er veldig imponert over hemp FUSE) og dens bruksområder, jeg er likevel avventende til om den har en fantastisk effekt på ME. Det mange mener er at det virker betennelsesdempende og at det KAN gjøre deg bedre. Det påvirker jo humøret posisitivt, og virker på mange smertestillende, så jeg ville absolutt prøvd det. Qscience sin fullspektrum hemp har et bioabsorbsystem som gjøre at du tar opp 85% mer enn andre produkter. (Dråpene) De har også ventilator og kremer.

Uansett sjekk virustilsatnden, (kyssesyke, zytomegali, borrelia ol) vitamintilstanden (inkludert jod, da lave nivåer kan gi samme symptomer som lavt stoffskifte) Dette er komplissert og sammensatt, men det endocannabionide systemet påvirker jo prosesser i resten av kroppen. Både dette systemet og hormonsystemet blir ofte litt "oversett".






om hemp dette er en annen produsent. Forskjellen er at Q Sciences har en patentert løsning som gjør oljen vannløselig og gjør at opptaket er opp mot 85%. Det har mye å si.
Men som du kan lese av denne artikkelen, dette er noe for ALLE.

Velskrevet om CBD og ME Chronic fatige and CBD

Anekdoter

Svenske forskere kobler nå ME med nakkeskader. Mine tanker om dette er at man kan nok få ME symptomer av nakkeskader....

Svenske forskere ME og nakkeskader


Når det er sagt så håper jeg at ingen må møte denne mannen i trygde retten:

Kaller ME en motediagnose

Så om jeg virkelig tror på fullspektrum hemp når det gjelder økt livskvalitet for de fleste så tenker jeg at man skal være avventende entusiastisk når det kommer til ME. Jeg tror likevel at det kan gi folk en økt livkvalitet, men er usikker på om det kan "kurere" ME.

Jeg håper noen av de jeg kjenner tar sjansen på å prøve.

stjerna.myqsciences.com



For de som er ekstra interessert så er det en 18 minutter lang video her:

Forklarer fullspektrum hemp




ME og CBD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar