Søk i denne bloggen

onsdag 4. desember 2019

Sak og person del 2

Les gjerne opprinnelig innlegg lengre ned. Jeg har nye eksempler; jeg har to på vennelista mi som er så og si veganere, den ene er mr antivax den andre ulveforkjemper. Jeg spiser kjøtt med begge hender, ser ikke noe problem med å utrydde ulven i Norge eller vaksinere ungene (selv om jeg er restriktiv) 

Disse to, fine folka, med helt andre meninger en meg, de har jeg en veldig god tone med. Jeg måtte si det til dem (snakket med begge på telefon denne uka) at jeg setter så stor pris på de. Vi kan diskutere både på nett og i virkeligheten, men likevel kan vi dele en kopp te og ha det hyggelig. 

Ja men Henriette, vi skiller da sak og person....

Wow! Det finnes altså flere der ute. Sånn gjør meg glad på en helt vanlig hverdag . 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar