Søk i denne bloggen

søndag 1. desember 2019

Høst, hverdag og snart jul

Uka har gått bra, sånn bortsett fra de 15 minuttene jeg trodde jeg skulle dø på mølla 🤣. Fredagen ble det enkelt med en ribbebit fra Meny, lørdag spiste jeg burger med salat til lunsj. På kvelden ble det lørdagskos. Så 24 timer med karbohydrater av det jeg hadde lyst på. 
Ny uke nye muligheter og med så mye «kos» i vente så blir det salat til lunsj i morgen også. 

Kuldegrader og desember blir et løft uansett. 

Advent er en tid som nesten er blitt glemt. Advents lys og lilla farger blir dropper for nisser og juletrær. Jeg synes det er hyggelig med det lilla som popper frem. Lys, putetrekk og adventstjerner i vinduene. 
Ventetid...

24 dager til julaften...  hold på hatten. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar