Søk i denne bloggen

onsdag 10. januar 2018

Det beste i livet er gratis.

Hverdagsluksus hva er det? For jenter er det ofte negler, vipper og hår. Driver man med hest må mange prioritere anderledes. Det krever også tid å holde seg selv ved like. 

Januar kommer med regningene sine... du vil fornye deg. 

Da har jeg et tips. 
I dag fikk jeg lagt fransk manikyr gratis. Jeg så en annonse på Facebook og hev meg på. Fikk tilslag og sitter med ny negler. 

Hårmodeller søkes stadig. Det er mitt neste mål. 

Disse tingene er kostbare, men gir i alle fall meg en følelse av luksus. Det er ikke sikkert det blir helt perfekt og det tar tid, men denne gangen var det så absolutt verdt det. Kombiner det med noen nye klær kjøpt på salg og du har fått et nytt «strøk». 


Ta vare på deg selv. Hverdagsluksus er undervurdert. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar