Søk i denne bloggen

torsdag 15. august 2024

Henriette pusser opp 5



Jeg skal ha stilen modern farmhouse. 
Det er det beste jeg har gjort å velge en stil. 
Da er det bare å Google å hente inspirasjon. 
Da er det mye som utelukker seg selv. Denne paneltypen er veldig inn på Instagram og da prøver jeg det. 
Denne fargen har jeg kjøpt. (Tror jeg 😅) Denne blir brukt i hele hus, på kjøkken bad og stue. Den funker med blått, svart og beige. 


Jeg brukte 1t og 20 min på å male et strøk. 


Blir spennende å se om det blir bra 😅🤣✌🏼

Prøver å finne riktig lister til rommet. Streken er på 155cm fra bakken. 



Jeg øyner en ende og det er bra. Taket ble fint med Downlights. Dessuten kan jeg bidra. Nå hadde jeh barnevakt så jeg rakk en runde på hele rommet, men kan klare halve når han sover på dagen. Det hvite dekket dårlig, men den under dekket bra! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar