Søk i denne bloggen

søndag 11. august 2024

Henriette pusser opp 3

Vi har jo så sjukt mye å gjøre ellers også og det er ikke såååå lett å jobbe ned en baby på 10 mnd. I dag fikk jeg tømt med god hjelp alt av revne veggplater, tak og skap. Dette ble kjørt til Isi. 





Gulvet til hele huset kjøpte jeg på tilbud for flere måneder siden. Dører har jeg kjøpt, en ytterdør vi skal sette inn, dusjbatteri og sluk (deksel). Tak til soverommet og downlights kasser. 

Det blir litt sånn fra lønning til lønning og benytter meg av tilbud når de kommer. Min plan nå er fortsette å rive kjøkken og bad. Badet har jeg noen løse planer for i hodet, men kjøkkenet må jeg tegne noen varianter av. Har delvis bestemt meg for liggende rupanel på vegg. Billig og holder skap tipp topp 🌟

Jeg har samtidig fått pusset opp soverommet mitt, eller. Du vet, det mangler noen lister 😆. Bilder kommer når det er ferdig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar