Søk i denne bloggen

fredag 6. januar 2023

Meal prep 😇

Ja nesten halvannen måned siden forrige innlegg. Desember bare forsvant. Skiftende vær og temperaturer, men mange fine rideturer har det blitt ❤️🐴




I dag har jeg storhandlet litt. Det blir litt ustrukturert når man har 2-3 barn og en mann som alle vil spise til forskjellige tider 😅. 

Det viktigste er at det ER mat her som alle liker. 

Spesielt dager jeg har full dag på jobb, synes jeg det er befriende å bruke lite tid på mat. 

I dag preppet jeg lunsj til mannen. Omelett i form med bacon og ost. 



Så proteinbrød. Et enkelt og glutenfritt brød, med gå ingredienser og mye proteiner. 

6 egg
1 boks cc (stor) 
9dl havregryn. 

Litt salt og bakepulver. 



Mettende, nøytralt og godt. 

Det finnes ikke et vanlig butikkbrød som ikke er tilsatt ekstra gluten, og Remas proteinbrød, inneholder både  hvete og ekstra tilsatt gluten. 

Verdens beste lasagne står på benken, klar til å puttes i ovnen. Den er en av de beste lasagnene jeg vet om ❤️. Lett å varme opp igjen også. Lavkarbo og glutenfri. 

Jeg elsker rester, og ingenting er bedre en å ta noe som er «ferdig» fra kjøleskapet. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar