Søk i denne bloggen

onsdag 19. juli 2023

Tyrkia med baby 8


Litt mildere temperaturer og litt lettere å være ute. Vi fikk delta på «kjøttfesten» og ble kjent med noen nye mennesker. Jeg elsker dette stedet. I hagen rundt husene finner du frukttrær. Pære, appelsin, lime, granateple og fiken, blomster og ender. Det er helt nydelig. 

Stedet er inngjerdet, ligger for seg selv og husene er hovedsakelig eid av Tyrkere. 

Neste tur er allerede booket. Samme sted, samme hus. 😎
Det har gått bra med baby på tur hittil. Man må bare være innstilt på at man må være inne på det varmeste. 
Han er ikke så glad/lett å få til å sove i vogn så det er ikke så lett å farte rundt. Han liker best å sove i senga hjemme. 😅👶🏼. Men det går helt fint. Jeg blir brun selv om jeg er lite i sola. 

Manavgat har marked med fake varer. Håndkler kjøper jeg der. De har holdt godt i 10 år. Ungene elsker også å gå å handle «ræl». Merkbart mindre turister. 
Jeg handlet fint lite. Det jeg kjøper kjøper jeg stort sett på kjøpesenteret. 

Side er under «oppussing» så det er litt annerledes der nå, men vi må inn en kveld eller to for å se på livet, kameler og spise mat. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar