Søk i denne bloggen

mandag 3. juli 2023

Tyrkia med baby 3

I dag er det for meg feriens høydepunkt. Å svømme i fossefallene. Kaldt vann og det føles fantastisk. Etterfulgt av en tradisjonell tyrkisk frokost 🥰



Bror sov i bilstolen i skyggen, mens jeg svømte, sikkert opp mot en halv time i det friske vannet. Ble kald på tærne til slutt. 🥶




Frokosten ble fortært i skyggen og i den friske luften fra fossen. 

Resten av dagen ble litt «knåkete» for minstemann, og det ble mye vandring og gråt. Til slutt tok to tyrkiske damer han med 🤣. De bar han bort til terrassen sin og bysset han litt før de la han på magen i hengekøya. Jeg fikk er glass med muskatnøtt jeg skulle putte i melka hans… nå har han ikke fått flaske mens vi har vært her, men det er sikkert et bra råd. Han sovnet i køya, og de forsvant avgårde for å se på endene med en annen liten gutt. 
Så da satt jeg da, alene på en fremmed terrasse og så på sønnen min sove og lurte på, hva gjør jeg nå? 🙈🤣



Jeg satte meg litt i solen… og tok han med ved første grynt 🤣.  Fikk senere vite at damen var en av Tyrkias rikeste. Familien eier Shell, her nede. Veldig hyggelige folk da 🌟🙏👶🏼

Kvelden ble relativt kort i dag. Rakk såvidt å spise før han var lei, vondt i magen eller trøtt. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar