Søk i denne bloggen

mandag 3. juli 2023

Tyrkia med baby 4

I dag testet vi stranda! Her går det en traktor ned henger t/r til den private stranden som hører dette stedet til. Jeg puttet gutten i bæresele og kjørte med traktoren ned. Han sov til jeg prøvde å putte han i vogna. Mannen hadde tatt bilen etter, slik at vi kunne evakuere om det skulle bli for varmt. 


Strand helt uten «folk». Du får kjøpt pannekaker, og kalde drikker 🌟

  Det er tak over solstolene og en fin bris fra sjøen. Litt foring på solsengen og gutten sovnet 🙏



I det han sovner går mitt «startskudd». Ikke vet jeg om han sover i 20 min eller 2 timer. Hva skal jeg gjøre? Lese bok, svømme eller spise. Hjemme er det mange ting jeg vurderer. Støvsuge? Vaskeklær? Tømme oppvasken? Gjøre litt kontorarbeid? Ri? Sove? 

I dag ble det soling ned Keplers siste bok. Jeg bare elsker de bøkene 🙏. En time sov han. Nå begynte det å bli ganske så varmt, så sjøbrisen ble supplert med den medbragte vifta, så ble det hjem med traktoren kl 13. 

Hjemme var det litt avkjøling, pupp og vandring bort til huset. Da sov han, så jeg puttet han i vogna. Pang nytt startskudd. Da ble det 35 lenger i bassenget, så mat, så Kepler. 




Her ser du vifta og den ekstra solskjermene. Langt bedre en dette teppet folk henger over vogna og koker ungene sine med 😅. 

Nå var det greit å trekke inn i svalt hus og slappe av innendørs resten av denne dagen. De andre dro på basar, men vi hadde det bedre hjemme 🥰. 

Det skal bli varmere de neste dagene… det kommer helt an på vinden og hvor den kommer fra om vi kan være ute på dagen 😅😎.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar