Søk i denne bloggen

fredag 21. juli 2023

Tyrkia med baby 10

Første reise med liten baby oppsummert. 

Hadde med viktige ting som:
Termometer 
Paracet 
Bleier 
Morsmelkerstatning 
Ekstra solskjerm til vogna
Oppladbar vifte
Solkrem laget av naturlige ingredienser 

Vi hadde med egen vogn, leide bilsete. 
Nå så jeg for meg at den vogna skulle brukes som både seng og transportmiddel, men han er ikke SÅ glad i den vogna 👶🏼😅. Det var en av de tingene som ikke ble slik jeg hadde sett for meg før han kom. Både hjemme og i Tyrkia foretrekker han å sove i senga. 
Jeg må ikke ligge der med han, men han vil nå helst ammes i søvn. 


Tyrkia er ikke stedet å gråte seg i søvn (ikke at jeg er noe for det ellers heller 🤣😅) 

Det ble lite tid i sola i forhold til om jeg ikke hadde hatt baby. Fikk likevel godt med farge. 
Jeg lå en del utenfor huset på plenen og leste bok på de varmeste dagene. 


Hadde han sovet lett i vogna hadde det vært enda lettere, også på kvelden, men sånn er det. At man må være innstilt på å være inne når det er på det varmeste. 

For 16 år siden var storebroren på Kreta 5 uker gammel med identisk vogn som det Bror har i dag. 
Å reise med barna er en del av pakka, og fullt mulig. 
Det blir flere turer på denne gjengen. 

Denne gang syntes jeg 13 dager var for lite. 😎. Nyter max å være her. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar