Søk i denne bloggen

tirsdag 30. mai 2023

Back On track


12 uker, 6 uker før gutten kom og 6 uker etter. Nå er jeg oppe på 5-6000 skritt igjen 💪🏻. Og jeg elsker å gå ❤️. Jeg begynte med å gå ca 800 meter mens jeg holdt meg i barnevogna. Foten var veldig redusert og nummen etter epiduralen. Heldigvis kom det seg, sakte men sikkert. Det meste har skjedd de siste 14 dagene. Hjelper sikkert at magen gror og at de musklene etterhvert kommer seg på plass. Foten er fortsatt nummen, men jeg er mye mindre «halt» og har MYE mindre nervesmerter. 

Så nå håper jeg gutten får en søvnrutine så jeg kan ri igjen. Han har ikke sovet så mye i vogn, noe, men nå blir det mer. Både fordi det blir varmere, det må til på ferie, og det er en forutsetning for at jeg får ridd litt. 

Jeg har brukt bæreselen på tur når jeg kunne slippe vogna. Bedre for kroppen å gå i skogen en på flatmark. Men jeg sier ja-takk-begge-deler. 

I dag ble det tur med vogn og EN hund ❤️🐶. 


De har veldig godt av det, og ikke minst jeg. Fokus, trening og kos! 

Jeg dro faktisk på Verket og spiste lunsj i dag. Fikk gjort unna litt småtteri, mens jeg nøt et deilig smørbrød og gutten sov. 




Jeg har jo hele tiden en uro inni meg av alt jeg burde gjøre. Da må man finne «godt nok» for samvittigheten. 

I dag ble det, lufte to labradorer på jordene, og gå runden med Minnie- corgi og meg selv. 

Jeg TRENGER også å slappe av og nyte litt. Nå har jeg luftet hunder og ryddet hus, den tiden jeg ikke er en melkeku 🙈😅. Selv om jeg «må» ha det ryddig for å kunne slappe av. Dårlig sirkel det der 🤣🤣🤣.

Kjører beinhardt på tilskudd. 3 omega-3 kapsler, 4 multivitaminer (Zinzino) så tar jeg Jod, sink og B6 i tillegg. 

Jod og omega 3 er superviktig for utviklingen av hjernen til minsten. 

Ja for oss alle.. 🙏

Så nå bygges det opp en sunn og sprek kropp igjen. Mest ved å gå, forhåpentligvis ri, og svømme. 

Vi skal jo back On track 💪🏻




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar