Søk i denne bloggen

fredag 6. oktober 2023

Kroatsia med baby 🌟

Litt om det å reise med baby. Nå er Bror 5 mnd og fullammer fortsatt. Det er både enkelt og krevende. Mest enkelt egentlig sånn på reise 😀.
Han grÃ¥ter ikke nÃ¥r flyet tar av eller lander. Jeg prøver Ã¥ amme opp og ned, men ned til Oslo hadde han tatt kvelden. Vi voksne fikk propper i ørene, men han sov til flyet var tomt og jeg prøvde Ã¥ putte han i bæreselen. 

Jeg har saltvann til Ã¥ putte i nesa, Paracet og pupp/smokk klar i tilfellet. 

Jeg hadde dynen hans med inn pÃ¥ flyet, sÃ¥ fanget mitt ble litt «mykere». Vogn og bilstol tok vi med fra Norge. 

Han sovner fortsatt ikke i vognen men kan legges der nÃ¥r han har sovnet. PÃ¥ den mÃ¥ten fikk vi tatt et glass med noe kaldt i til lunsj mens han sov, og fikk badet sammen. 🥰. 

Han legger seg rundt 8, så vi spiste middag i 18-19 tiden og gikk hjem etter det. Jeg har ikke behov for å spise noe senere og heller kose oss på terrassen. 🥂.

Ellers sÃ¥ blir det 1 time pÃ¥ stranda, bader en og en, ikke sykkelturer ol med en liten en, men det vet man jo før man drar. ❤️. 

Det er jo ambisjonsnivÃ¥et som avgjør hvor bra turen blir. 

Thailand hadde jeg ikke dratt til nÃ¥. Grunnen til det er at jeg liker Ã¥ være ute fra morgen til kveld. Det blir enklere nÃ¥r han tÃ¥ler mere sol og ikke sover 3-4 ganger om dagen. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar